Vancouver island - Reisverslag uit Port Albion, Canada van Anouk Bouwman - WaarBenJij.nu Vancouver island - Reisverslag uit Port Albion, Canada van Anouk Bouwman - WaarBenJij.nu

Vancouver island

Blijf op de hoogte en volg Anouk

17 Juli 2017 | Canada, Port Albion

Vandaag zou een rustig dagje worden we bleven hier staan en gingen niet speciaal ergens naartoe, daarom stonden we pas om half 10 op. D eerste nacht in de camper is goed gegaan toch gaan ik en Esmée per nacht wisselen aangezien zij in het echte bed boven de bestuurder sliep en ik op de slaap bank die heel hard was. Na het ontbijt zijn we richting het strandje/watertje bij ons in de buurt gelopen. Papa heeft daar geïnformeerd of we konden gaan walvis kijken, maar alles was al vol geboekt. Om daar nog wel iets leuks te doen zijn we naar het ucluelet aquarium gegaan waar ze als eerste een programma hebben waar ze per bepaalde periode de dieren uitzetten en nieuwe vangen. In oktober zetten ze weer alles uit en halen nieuwe binnen. Nu was er ook een octopus die sinds vandaag pas in zijn aquarium zat. Veel dieren en andere dingen die er waren mocht je aanraken. Ik ben daar niet zo van hebben we gemerkt. Er waren onder andere zeesterren, soort krabjes en volgends mama een naakte zeeslak. Vervolgens zijn we naar het strandje aan de ander kant gegaan waar we veel krabben zagen onder de stenen. Vanaf dat strand zijn we doorgelopen naar het resort aan het strand. En hebben daar geluncht dat was het black rock resort. Waarna we terug zijn gelopen naar de campground. Hier hebben we verder niet veel meer gedaan buiten in de zon zitten en boekje lezen.(dat ik gister had gekocht op de boot en dus nu al uit is) Daarna is mama gaan koken en papa vuurtje stoken. Dat had geen resultaat voor we gingen eten, omdat we geen aanmaakblokjes hebben. Na het eten is papa het nog eens gaan proberen zonder succes jammer genoeg. Toch zijn we nog even buiten blijven zitten voor we gingen slapen. En daarna gaan we zo slapen.
C.U. Tomorrow
XXx Noukie