Reis Vancouver naar Vancouver island - Reisverslag uit Port Albion, Canada van Anouk Bouwman - WaarBenJij.nu Reis Vancouver naar Vancouver island - Reisverslag uit Port Albion, Canada van Anouk Bouwman - WaarBenJij.nu

Reis Vancouver naar Vancouver island

Blijf op de hoogte en volg Anouk

16 Juli 2017 | Canada, Port Albion

Om 7 uur zijn we opgestaan en rond 8 uur gaan ontbijten. Het reisverslag van gister heb ik toen pas geschreven, omdat ik de avond ervoor te moe was. Nu ga ik ook zo slapen, maar eerst even snel dit schrijven. Na het vorige reisverslag geüpload te hebben zijn we weer naar de hotelkamer gegaan. Papa heeft het bedrijf dat ons kwam ophalen om naar de camper te gaan gebeld. Ze kwamen ons om 10 uur halen dus eerst uurtje wachten. Onderweg moesten er nog wat mensen worden opgehaald om vervolgens dan naar de camper te gaan. Ik en Esmée verveelde ons dus gingen we zingen. Volgends mij vond hij het niet erg hij zei dat hij radio zou aanzetten zodat we lekker mee konden zingen. Bij de camper was de eerste gedachten. Hij is zo groot, toen we kwamen aanrijden dag je het al staan. Daarna volgde een uitleg en tekenen van papieren. Waarna we snel naar de Ferry moesten omdat we er om 12:15 uur moesten zijn. We hebben het net gehaald en zijn naar Vancouver island gegaan. Het was 2 uur varen waarna we naar de winkel (walmart) zijn geweest om van alles te halen. Verder gereden naar de camping die we rond half 9 hadden bereikt. Daar hebben we toen alles aangesloten, uitgeklapt en opgemaakt. Waarna we gingen eten. Daarna dit geschreven. En nu zo naar bed want ben heel moe (heb niet zo geweldig geslapen).
C.U. Tomorrow
XXx Noukie