Los Angeles - Reisverslag uit Jefferson, Verenigde Staten van Anouk Bouwman - WaarBenJij.nu Los Angeles - Reisverslag uit Jefferson, Verenigde Staten van Anouk Bouwman - WaarBenJij.nu

Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Anouk

31 Juli 2017 | Verenigde Staten, Jefferson

Rond 10 uur opgestaan. Papa maakte ons wakker met de gegevens "ik ga nu naar het zwembad wie gaat er mee?". Dus ik en Esmée gingen mee zwemmen. Terwijl mama ging werken even. Rond 12 uur uiteindelijk weer terug en bedacht wat we gingen doen. Er was een soort lijstje. 1e Hollywood Walk of Fame en Hollywood sign (vanaf Walk of Fame). 2e Chinese theatre (hand en voet afdrukken van veel bekende mensen). 3e Beverly Hills en sign. 4e strand Santa Monica en Venice Beach. En de Santa Monica pier bezocht. Dus dat lijstje af gegaan na ontbijt bij Starbucks. Bijna bij het strand aangekomen begon het jammer genoeg helemaal dicht te trekken en erg af te koelen. Dus echt zwemmen wordt het niet meer. Naar de Santa Monica pier gereden (bekend van vele films, attracties en reuzenrad). Tijdens het eten zoeken besloot papa dat we naar de film gingen daar eten zouden pakken (verkopen onder andere hotdogs en pizza in bios). Stoelen waren mega fijn omdat je je voeten stuk omhoog kon doen en dan ging achter ook mee en lag je bijna helemaal. Zo met eten leuk naar film "baby driver" geweest. Die was om 12:00 's nachts afgelopen dus toen snel naar auto gelopen en onderweg terug heb ik dit getypt zodat ik zo snel kon gaan slapen en niet eerst nog zou schrijven in het papieren reisdagboek en dan uittypen op iPad om daarna pas te uploaden duurt heel lang dan. Gaan nu zo meteen slapen.
C.U. Tomorrow
Xxx Noukie