Las Vegas - Reisverslag uit Chinatown, Verenigde Staten van Anouk Bouwman - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Chinatown, Verenigde Staten van Anouk Bouwman - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Anouk

29 Juli 2017 | Verenigde Staten, Chinatown

Om half 11 opgestaan. Iets gegeten en toen naar MGM gereden(voor lopen was het te warm), omdat daar de CSI experience zit. We deden 2 crime scènes, daarbij kwam je eerst op de crimeschene. Daarna ging je onderzoek doen naar het bewijs naar verschillende opzichten. Toxic, DNA/biology, digitaal, materiaal en andere vormen van bewijs. Daarna naar Autopsie waar je dan info kreeg en kon weten wat er was gebeurd, wat de doodsoorzaak was en wie de dader was. Daarna zijn we naar het Las Vegas boord gegaan en hebben een fotoshootje gedaan. Vervolgens terug naar het hotel en gaan zwemmen daarna zijn we weer de strip opgelopen richting de M&M shop en de Coca Cola shop onderweg hebben we bij Fatburger gegeten. Daarna terug naar het hotel en ongeveer meteen slapen
C.U. Tomorrow
XXx Noukie

• 30 Juli 2017 - 10:21

Annemarije:

Leuk zo'n CSI spel.
    Hebben jullie de dader, oorzaak etc. goed kunnen oplossen?

Groeten,
    Annemarije