Jasper naar Banff - Reisverslag uit Bankhead, Verenigd Koninkrijk van Anouk Bouwman - WaarBenJij.nu Jasper naar Banff - Reisverslag uit Bankhead, Verenigd Koninkrijk van Anouk Bouwman - WaarBenJij.nu

Jasper naar Banff

Blijf op de hoogte en volg Anouk

25 Juli 2017 | Verenigd Koninkrijk, Bankhead

Om half 10 opgestaan. Ontbeten en om half 11 gaan rijden richting lake Louise waarbij in de buurt onze laatste camping in Canada zit. Onderweg zijn we een paar keer gestopt voor foto’s. 1 keer lang gestopt bij icefield centre om te gaan kijken op de Skywalker. 912 meter boven de grond van water en rotsen. Op glazen platen lopen onder je kunnen kijken en een geweldig uitzicht hebben zeker moeite waard. Vanuit daar naar lake Louise gereden en daar even rond gelopen waarna naar onze camping in Banff gegaan. Op camping alles aangesloten en uitgeklapt en gaan eten. Nog even rustig gezeten en toen koffers ingepakt. Zo meteen slapen.
C.U. Tomorrow
XXx Noukie