Whistler - Reisverslag uit Nesters, Canada van Anouk Bouwman - WaarBenJij.nu Whistler - Reisverslag uit Nesters, Canada van Anouk Bouwman - WaarBenJij.nu

Whistler

Blijf op de hoogte en volg Anouk

19 Juli 2017 | Canada, Nesters

Vandaag zijn we om half 9 opgestaan. Hebben ontbeten en zijn toen gaan lopen naar Whistler centre. De Winterspelen zijn hier ook een keer geweest dus is het een olympisch dorp. Veel winkeltjes en restaurantjes dus. Aan het eind is ook goed te zien dat het eigenlijk een skigebied is. Veel skivoorzieningen/regels en skiliften. We zijn naar boven op de berg gegaan met de gondola. Boven hebben we een hele tijd gelopen en zijn we via een hiking trail naar een meer gelopen met een heel mooi uitzicht. Ook lag er sneeuw omdat we hoog in de berg zaten. Toen weer terug gelopen en via de peak 2 peak naar een andere berg gegaan. Na daar nog even rondgelopen te hebben zijn we met de skilift naar beneden gegaan. Onderweg zijn we 2 beren tegen gekomen die gewoon lekker van het gras aan het eten waren. Beneden zijn we over de boerenmarkt gelopen en zijn ik en Esmée op de rodelbaan geweest. Waarna we terug zijn gelopen naar het centre. Daar zijn we gaan eten. Na het eten zijn we rustig terug gelopen naar het resort waar we bij staan. (Waarom gelopen? Meerdere redenen eigenlijk.
1. Alles elke keer inklappen en uitklappen is een heel gedoe.
2. Camper parkeren is een hel, omdat hij zo groot is.
3. Lopen is goed voor je. Je eet hier meer dan thuis dus moet het er ook weer afkrijgen en dan is lopen daar goed voor. )
Eenmaal terug even rustig gezeten en zo lekker slapen.
C.U. Tomorrow
XXx Noukie