Dag 1 Curaçao - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van Anouk Bouwman - WaarBenJij.nu Dag 1 Curaçao - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van Anouk Bouwman - WaarBenJij.nu

Dag 1 Curaçao

Door: Anouk1999

Blijf op de hoogte en volg Anouk

06 Augustus 2015 | Curaçao, Jan Thiel

Vandaag begon de reis dan echt. Ik had er zin in. Om 5:15 uur zijn we opgestaan om om 6:15 te vertrekken. De reis naar vliegveld Düsseldorf ging goed. Een kleine file gehad maar we waren op tijd. Koffers ingecheckt daarna door de paspoort controle en body scan geweest. Nog wat gedronken en toen het vliegtuig in gegaan. De eerste vlucht naar Miami duurde 10 uur. Tijdens de vlucht hadden we een warme en koude maaltijd en meermaals de kans om te drinken. Tijdens de lange vlucht heb ik samen met mama 3 films gekeken. 1. Avengers 2 2. The longest ride 3. Romeo en Juliet. Nog spelletjes gespeeld en toen weer langs douane en door de bagage en body scan geweest. Daarna zijn we doorgelopen naar het 2e vliegtuig waar we 2,5 uur in zouden vliegen naar Curaçao. In het vliegtuig ven ik daarna tot hier aan toe gaan schrijven. Toen we waren geland hebben we de koffers weer van de band gehaald en zijn we de auto gaan halen. Het lukte maar net om alle koffers in de kofferbak te krijgen. Daarna zijn we naar de villa op Marbella Estate gegaan. Ondertussen hadden we wel nog wat honger dus hebben nog wat eten gehaald. Dat hebben we op gegeten en toen de koffers uit gepakt. En om half 1 zijn we gaan slapen.(dat is onze tijd in Nederland was het toen half 7 in de ochtend)
C.U. Tomorrow
xxx Noukie