dag 4 - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Anouk Bouwman - WaarBenJij.nu dag 4 - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Anouk Bouwman - WaarBenJij.nu

dag 4

Door: anouk1999

Blijf op de hoogte en volg Anouk

03 Juli 2012 | Verenigde Staten, New Orleans

Vandaag zijn we om half 8 opgestaan. Toen we aaangekleed waren zijn we lekker buiten gaan eten en we hebben even in het gras gespeeld. Toen we ons lekkere ontbijt ophadden zijn we onze koffers weer ingaan pakken. en weer in de mega auto gestapt en op weg gegaan naar Oak Alley. Oak Alley is een huis waar vrieger veel slavernij was op de suikerrietvelden. We hebben er rond en in het huis rondgelopen in het huis hebben we een rondleiding gehad. We hebben hier ongeveer tot half 5 rondgelopen en toen zijn we naar het hotel gegaan in new Orleans. dit is een stadje aan de missisipi in Loisiana. we zitten op de 45ste verdieping van de 49ste. Op de 8ste verdieping is het zwembad omdat het omweerde zijn we nietmeer gaan zwemmen. Toen alles in de hotelkamer stond zijn we gaan eten en langs het water gelopen. Ik ga nu slapen het flitst hier nog steeds en er komen steeds brandweerautos met zwaailicht en sirene langs.
C.U.Tomorrow
XXX Noukie

• 04 Juli 2012 - 11:10

Opa En Oma:

Hoi wereldreizigster,

Jammer van het onweer, maar beter nu dan vrijdagmorgen, (hier middag). Ik zal aan je denken en zwem een beetje met je mee.
    Knuffel en dikke kus voor jou en Esmée en doe de groetjes aan pappa en mamma.
    Liefs, opa en oma