Banff naar Seattle - Reisverslag uit SeaTac, Verenigde Staten van Anouk Bouwman - WaarBenJij.nu Banff naar Seattle - Reisverslag uit SeaTac, Verenigde Staten van Anouk Bouwman - WaarBenJij.nu

Banff naar Seattle

Blijf op de hoogte en volg Anouk

26 Juli 2017 | Verenigde Staten, SeaTac

Om half 9 opgestaan. Ontbeten en daarna alles gecheckt dat nog in de kastjes stond. Op wat wel en niet mee ging. Alle snoepjes, drinken, chips en andere spullen die we hadden gekocht. Daarna richting inleveren van camper gegaan, maar eerst tanken. Toen we de camper hadden ingeleverd werd eerst alles gecheckt en toen alles goed was zijn we gaan wachten tot we werden opgehaald om naar het. Vliegveld te gaan. Daar aangekomen was het nog 5 uur voor vertrek. Daardoor te kort om iets te gaan doen, maar te lang om gelijk de koffer in te checken. Daarom zijn we maar bij het restaurantje gaan zitten daar en zitten wachten tot we ongeveer 3 uur voor vertrek onze koffers konden inleveren. Toen door de controles richting wacht hal met allemaal winkeltjes. Na daar enige tijd te hebben gezeten richting gate gelopen. De vlucht bleek iets vertraagd omdat er een mankement was. Nadat die verholpen was zijn we gaan boarden. Van Calgary naar Seattle gevlogen. Daar met shuttelbus naar het hotel gegaan waar we deze nacht even zullen slapen en om 4 uur vertrekken. Na daar naar onze kamer te zijn geweest zijn we gaan eten. Nu gaan we proberen te slapen.
C.U. Tomorrow
XXx Noukie