Clearwater naar Jasper - Reisverslag uit Jasper, Verenigde Staten van Anouk Bouwman - WaarBenJij.nu Clearwater naar Jasper - Reisverslag uit Jasper, Verenigde Staten van Anouk Bouwman - WaarBenJij.nu

Clearwater naar Jasper

Blijf op de hoogte en volg Anouk

23 Juli 2017 | Verenigde Staten, Jasper

Rond 9 uur opgestaan. Ontbeten en alles ingepakt en opgeruimd. Waarna we zijn gaan rijden naar de volgende bestemming. Onderweg nog wat bij de winkel gekocht wat we gister waren vergeten. Daaarna richting “Jasper” een plekje midden in Jasper National park. In dat park zit ook de campground Whistler waar we nu staan. We hebben nog even moeten tanken onderweg en omdat het zo hard regende kwamen ze helemaal verregend binnen in de camper. Daarna nog een stuk gereden en uiteindelijk Jasper national park in gereden. Dat ligt ook is een andere tijdszone een uur verder. Doorgereden tot aan de campground waar we zullen staan. Er was geen full hook up meer tijdens het reserveren, maar nu bleek er nog wel een te zijn voor 1 van de 2 nachten. Iets bijbetaald maar dan wel water en stroom. Morgen zullen we stroom hebben op generator en water uit reserve tank. Alles weer opgezet en aangesloten. Waarna ik en Esmée film zijn gaan kijken en papa en mama buiten lezen nu het even droog was. Na het eten nog even film gekeken terwijl mama en papa rond de campground gingen lopen. Straks slapen. (Vroege upload omdat WiFi het nu goed doet)
C.U. Tomorrow
XXx Noukie