Monte lake naar Clearwater - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Anouk Bouwman - WaarBenJij.nu Monte lake naar Clearwater - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Anouk Bouwman - WaarBenJij.nu

Monte lake naar Clearwater

Blijf op de hoogte en volg Anouk

21 Juli 2017 | Verenigde Staten, Clearwater

Om 9 uur opgestaan vandaag. Ontbeten en toen even snel film afgekeken waar ik met Esmée aan begonnen was. Vervolgens ben ik naar het water gelopen waar papa al zat om rustig(langs een soort snelweg) aan het water in de zon een boekje te gaan lezen. Rond kwart voor 1 zijn we weer terug gelopen naar de camper. Onderweg zag en hoorde ik dat er iemand het keyboard had neergezet en aan het spelen en zingen was oma iets in te stellen. En zoals je al verwacht als je mij een beetje kent kon ik natuurlijk niet anders dan met papa er heen lopen kijken of ik kan helpen en zelf natuurlijk ook even kan zingen. En dat heb ik gedaan 1 liedje met hem gezongen en zo kon papa dat opnemen. Vervolgens gegeten, ingepakt en vertrokken naar een wijnproeverij die ik had gevonden. Daar kregen we een tour en konden we wijn proeven(althans papa en mama ik niet, want de alcohol leeftijd hier is 19. Denk je eindelijk jeej 18 mag ik ook eens mee doen, maar nee hoor. (In camper wel 18)daarna nog even gereden en naar de winkel gegaan. Daarna door naar camping. Vervolgens weer alles opgezet en toen zijn ik en Esmée gaan mini golfen terwijl mama ging koken. Heerlijk gegeten en toen nog even film gekeken. Zo lekker slapen. (Foto’s van gister en vandaag komen zodra WiFi dat toelaat.)
C.U. Tomorrow
XXx Noukie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Clearwater

Canada en Amerika

1,5 weken naar canada en 1,5 naar amerika

Recente Reisverslagen:

06 Augustus 2017

Seattle naar huis

04 Augustus 2017

Seattle

03 Augustus 2017

Eugene naar Seattle

02 Augustus 2017

San Francisco naar Eugene

01 Augustus 2017

San Francisco
Anouk

Reis naar Florida in de zomervakantie van 2012. Reis naar Curacau en Florida in zomervakantie 2015.

Actief sinds 21 Jan. 2012
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 23365

Voorgaande reizen:

15 Juli 2017 - 06 Augustus 2017

Canada en Amerika

06 Augustus 2015 - 28 Augustus 2015

vakantie Curaçao en Miami/Florida

30 Juni 2012 - 23 Juli 2012

reis naar florida

Landen bezocht: