Reis van huis naar Vancouver - Reisverslag uit Richmond, Verenigde Staten van Anouk Bouwman - WaarBenJij.nu Reis van huis naar Vancouver - Reisverslag uit Richmond, Verenigde Staten van Anouk Bouwman - WaarBenJij.nu

Reis van huis naar Vancouver

Blijf op de hoogte en volg Anouk

16 Juli 2017 | Verenigde Staten, Richmond

Om 8 uur stonden we op om tussen 9 en half 10 te vertrekken. Het is kwart voor 10 geworden. Vertrokken naar het vliegveld waar we ongeveer om half 12 waren. Tot 12 uur moesten we wachten om de koffers in te checken. Omdat papa vaak voor het werk vliegt konden wij nu als priority boven in de lounge zitten na de controles. Vervolgens naar Londen gevlogen en daar weer in een lounge gezeten voor priority, maar papa mocht maar 1 persoon meenemen dus moesten de andere op een andere manier binnenkomen. Papa heeft toen aan voorbijgangers die daar ook in mochten gevraagd of ze een van zijn kinderen mee naar binnen wouden nemen, en zo kwamen we toch binnen. 9 uur gevlogen en 4 films gezien omdat ik niet kon slapen: xXx: The Return Of Xander Cade, Passengers, Sing, Gifted. We waren rond 7 uur geland en om half 9 werden we opgehaald met het shuttlebusje om naar het hotel te gaan en tussen door waren er allemaal controles. Daar hebben we de koffers binnen gezet en zijn naar een restaurant gaan zoeken, want Esmée had honger want alles wat ze in het vliegtuig kon krijgen lusten ze niet. Vervolgens meteen gaan slapen want we waren allemaal moe. Ik en mama zijn doordat we tijdens de vlucht niet hebben kunnen slapen bijna 24 uur wakker geweest
C.U. Tomorrow
Xxx Noukie

• 16 Juli 2017 - 21:31

Cis Bouwman:

Hadden ze geen bloemkoolpizza aan boord?